Koolitaja Juuli Nemvalts: „Pressiteates peituvaid võimalusi ei kasuta
ettevõtted pahatihti ära ja nii jääb positiivse fooni loomise
võimalusi vähemaks. Kuna elame endiselt lugude jutustamise ajas, siis on oluline, milliseid meediume valime. Sõnumi edastamiseks on mitmeid mooduseid, kui vaid sisu välja kannab. ”
Hea teada:
Meediamaastikul olen tegutsenud rohkem kui 14 aastat. Kirjutanud nii paberlehte kui veebi, seetõttu on mõlema väljundi võimalused mulle hästi teada. Tööstusettevõtete probleemidega puutusin kokku ajal, kui toimetasin pea neli aastat Eesti Päevalehe vahel ilmuvat Tööstuse erilehte.
Ettevõtetega suheldes näen tihti, et võimalusi, oma tegemistest positiivset lugu teha, ei kasutata ära. Sellest sündiski mõte, pakkuda ettevõtetele koolituse ja töötoa võimalust, et anda edasi oma kogemusi ning julgustada ettevõtteid aktiivsemalt tooma tööstuse teemasid suurde meediasse.
Usun, et võimalusi, oma
tegemistest teavitada, on meil rohkelt. Olenevalt sellest, keda soovime
kõnetada, valime oma meediastrateegia. Ja
isegi siis, kui meediaplaan on paigas, on hea säilitada mängulist
suhtumist sellesse, mis meie ümber toimub ning katsetada ka uusi väljundeid.
Andragoogina tean, et koolitus annab osalejale teadmisi mitmes plaanis: üks osa on see, kuidas me ennast tööalaselt täiendame, kuid vähetähtis pole ka isiklik areng. Tule koolitusele!
Iga uus päev annab meile uue võimaluse – rääkida oma ettevõttest uut LUGU.
Teie Juuli Nemvalts