Meediakoolitus: "Kuidas tööstusettevõte meedias pildile saada?" (grupis kuni 20 osalejat)
Toimumisaeg: 23. oktoober 2024
Sihtgrupp: ettevõtjad, juhid, turundus- ja kommunikatsioonijuhid ja erineva tasandi spetsialistid – kõik, kes soovivad õppida, kuidas ettevõtet paremini meedias nähtavale tuua.
Koolituse eesmärk on anda teadmised, kuidas oma ettevõtet, brändi või tegevust kuvada nii, et see meediamajade toimetustes silma jääks. Praktilised oskused, kuidas võimaluste rohkel meediamaastikul orienteeruda ja langetada häid otsuseid.
Koolitus sobib sulle, kui oled mõelnud kordki kuidas …
- oma sõnumit selgemini edasi anda?
- jõuda suurema lugejaskonna või kuulajateni?
- oma sõnumit argumentidega toetada?
- oma ettevõtte mainet veelgi tugevdada?
- klientidele mõju avaldada?
Koolituse tulemusena osaleja:
- mõistab, milliseid võimalusi meediamaastik pakub ja kuidas valida kommunikatsioonikanaleid;
- mõistab meediaplaani olulisust;
- oskab pakendada sõnumit vastavalt sihtgrupile;
- teab, milline peab olema uudis ja arvamuslugu;
- teab, kes on allikad ja sihtgrupid;
- mõistab meediaga suhtlemisel kriisiplaani olulisust.
Metoodika:
Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega.
Teooria annab teadmised ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia toimimisest. Milleks on
vaja meediaplaani ja kuidas kriiside ajal meediaga suhelda.
Maht: 8 akadeemilist tundi
Päevakava:
9.45-10-00 Kogunemine, hommikukohv
10.00 - 11.30 I moodul
Millist pilti ettevõte meediamaastikul kuvab?
Ettevõtte sõnumid, väärtused/eesmärgid, roll kogukonnas.
Kuidas saada ettevõtte või valdkonna kõneisikuks?
Mida teada esinedes kaamera või mikrofoni ees?
11.30-11.40 kohvipaus
11.40-12.00 II moodul
Meediaruumi valikud – ettevõtte kodulehehest, raadio ja televisioonini. Kuhu paigutame reklaami ja töökuulutuse?
Ka tooteinfo on osa meediakuvandist.
Kus asuvad kliendid ja mõjuisikud?
Äripäeva raadio külastus - mis toimub stuudios?
13.00-13.30 lõuna
13.30-15.00 III moodul
- Mis on meediaplaan ja kuidas sellest kasu saada?
- Kuidas koduleht tõeliselt tööle panna?
- Kuidas pressiteade uudistevoogu saada?
- Millised on hea pressiteate tunnused?
- Üks foto räägib rohkem kui 1000 sõna, kuidas seda valida?
15.00-15.15 kohvipaus
15.15-16.50 IV moodul
- Kriisikommunikatsioon või kui ajakirjanik võtab ühendust ....
- Kuidas valmistuda kriisiks?
- Seljataguse kindlustamine ja varasemad kokkulepped.
Asukoht: Vana-Lõuna 39/1, 3 korrus; Tallinn
Registreeru meediakoolitusele SIIT.
Hinnad:
Meediakoolitus – 430.00 (524,6 km-ga)
Praktiline pressiteate töötuba – 430.00 (524,6 km-ga)
Osaledes mõlemal koolitused (erihind) -
730.00
(890,6 km-ga)
Koolituse tühistamistingimused
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil info@mottekaar.ee . Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (toitlustus vms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest. Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.