Praktiline töötuba: 30. oktoober 2024 "Mõjusa pressiteate kirjutamine" (grupis kuni 12 inimest)

Töötuba on sobivaks jätkuks meediakoolitusel osalenutele või ettevõtte valdkonna spetsialistile pressiteate kirjutamise oskuste lihvimiseks.  Lisaboonusena saab iga koolitusel osaleja personaalse suulise tagasiside ettevõtte kodulehe, FB ja meediaplaani kohta.

Sihtgrupp: ettevõtjad, juhid, turundus- ja kommunikatsioonijuhid ja erineva tasandi spetsialistid – kõik, kes soovivad õppida, kuidas kirjutada nii, et tekst on veenev ja mõjus.

Koolituse eesmärk on anda teadmised, kuidas oma ettevõtet, brändi või tegevust kuvada nii, et see meediamajade toimetustes silma jääks. Praktilised oskused, kuidas pressiteadet või artiklit kirjutada, et seda ka avaldataks.

Koolitus sobib sulle, kui oled mõelnud kordki kuidas … 

  • oma sõnumit selgemini edasi anda?
  • jõuda suurema lugejaskonna või kuulajateni?
  • oma sõnumit argumentidega toetada?
  • oma ettevõtte mainet veelgi tugevdada?
  • klientidele mõju avaldada?     

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab, kuidas meedia toimib ja kuidas panna oma lugu lendama;
  • teab, milline peab olema uudis ja arvamuslugu, et seda loetaks;
  • teab, kuidas kasutada tsitaate ja argumente;
  • teab, kuidas hinnata teksti kvaliteeti ja mõjukust.

Metoodika:

Koolitusel vaheldub teooria praktiliste harjutustega. Teooria annab teadmised ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia toimimisest. Kohapeal kirjutatakse valmis pressiteade ja harjutatakse argumenteerimist, et selle põhjal koostada arvamusartikli struktuur. 

Soovi korral on osalejatel võimalik enne koolituse toimumist saata koolitajatele enda kirjutatud arvamusartikleid või sotsiaalmeedia postitusi, mida koolitusel osalejatega koos analüüsida.

Maht: 8 akadeemilist tundi


Päevakava:

9.00 - 9.30 Kogunemine, hommikukohv

9.30 - 11.00 I moodul

  • Uudise pakendamine, visuaal - teksti ja foto koostöö.  Sõnumi eripära - pressiteade, raadiosaade vr podcast, artikkel, sisuturundusartikkel, FB- ja LinkedIn postitus, reklaam, töökuulutus.

11.00 - 11.15 kohvipaus

11.15 - 12.45 II moodul

  • Pressiteate ülesehitus ja fookuse valimine. Lugeja "pimedus" ja kordused. Kõneisikute valimine ja tsitaadid.

12.45 - 13.30 lõuna

13.30 - 15.00 III moodul

  • Ettevõtte enda uudise põhjal pressiteate kirjutamine.  Valmis teksti toimetamine ja adressaadi valik(ud).   NB! Pressiteate töötlemine eeldab tööd arvutiga.
15.00 - 15.15 kohvipaus

15.15 - 16.45 IV moodul 

  • Kirjutatud teksti analüüs. Mida sõnumile enne saatmist veel lisada?  Töö gruppides.

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, praktiline töö


Asukoht: Vana-Lõuna 39/1, 3. korruse saal; Tallinn

Registreeru meediakoolitusele SIIT.

Hinnad:

Praktiline pressiteate töötuba 430.00 (524,6 km-ga)

Mõlemad koolitused (Meediakoolitus + Praktilise pressiteate töötuba) erihind - 890.00


Tühistamistingimused

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil info@mottekaar.ee . Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (toitlustus vms).

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest. Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.